Jij in de Media
Kickstart
Ben jij er ook klaar voor om zelf de media te gaan benaderen, maar heb je geen flauw idee waar en hoe te beginnen?
Of heb je er simpelweg geen tijd voor (of geen zin in 😏) om een goed PR-plan op te zetten, de juiste media te zoeken en ook nog een persbericht te schrijven?
Misschien heb je zelfs al eens geprobeerd om in de media te komen, maar tevergeefs…
Sit back and relax… En laat mij dan voor je aan de slag gaan!
Jij in de Media
Kickstart

Ben jij er ook klaar voor om zelf de media te gaan benaderen, maar heb je geen flauw idee waar en hoe te beginnen?
Of heb je er simpelweg geen tijd voor (of geen zin in 😏) om een goed PR-plan op te zetten, de juiste media te zoeken en ook nog een persbericht te schrijven?
Misschien heb je zelfs al eens geprobeerd om in de media te komen, maar tevergeefs…
Sit back and relax… En laat mij dan voor je aan de slag gaan!
De eerst volgende mogelijkheid om deel te
nemen is in januari 2024
Heb jij een mooi verhaal te vertellen, een boek geschreven, een muziekvideo uitgebracht, of een geweldige missie om te delen? Dan is het tijd om de wereld hiervan op de hoogte te brengen. Hoe? Door middel van free publicity!
Ik ben een groot voorstander van jezélf zichtbaar maken. Die personal touch is juist wat het verschil maakt. Als jij persoonlijk contact opneemt met de juiste media, heeft dat dan ook veel meer effect dan wanneer een ander dat voor je doet.
Maar dat betekent niet dat je ALLES zelf hoeft te doen!
“Het is mijn doel om zo veel mogelijk mensen te bereiken met mijn boodschappen, om hen te helpen om in hun licht en kracht te staan. Layla heeft mij geholpen om mijn ideale doelgroep te bereiken. Dankzij haar werd ik zelfs zichtbaar bij een nog breder publiek, doordat zij zorgde voor een interview met mij in niet één, maar twee tijdschriften. En ook nog eens een tv-optreden!”
~ Tetsia Blijham, Spiritueel leraar ~
Wat houdt de Jij in de Media Kickstart concreet in?
We beginnen met een online strategiecall, waarin we bespreken wat jouw doelen zijn en met welk verhaal je de media wil bereiken.
Nadat jij me voorzien hebt van de nodige materialen, zoals extra info en beelden, kun jij lekker gaan chillen 😎 en ga ik voor je aan de slag: ik creëer een uitgebreid PR-plan, schrijf een persbericht voor je en stel een medialijst samen met contactgegevens van media die aansluiten bij jouw doelen en doelgroep.
We ronden af met nog een online call, waarin ik jouw persoonlijke PR-plan, de medialijst en het persbericht toelicht. Je krijgt hierbij uiteraard de mogelijkheid om al je vragen te stellen en aanvullingen of wijzigingen door te geven.
Na de call verwerk ik de eventuele aan- en opmerkingen en krijg je het volledige PR-plan, het persbericht en je persoonlijke medialijst via Wetransfer toegestuurd.
En dan kun jij Jezelf Zichtbaar Maken via de media 🤩
Wanneer ik dit in opdracht doe, ligt mijn prijs tussen de 1500 en 2000 euro,
maar voor de Jij in de Media Kickstart betaal je nu maar
excl. BTW
Wat houdt de Jij in de Media Kickstart concreet in?
We beginnen met een online strategiecall, waarin we bespreken wat jouw doelen zijn en met welk verhaal je de media wil bereiken.
Nadat jij me voorzien hebt van de nodige materialen, zoals extra info en beelden, kun jij lekker gaan chillen 😎 en ga ik voor je aan de slag: ik creëer een uitgebreid PR-plan, schrijf een persbericht voor je en stel een medialijst samen met contactgegevens van media die aansluiten bij jouw doelen en doelgroep.
We ronden af met nog een online call, waarin ik jouw persoonlijke PR-plan, de medialijst en het persbericht toelicht. Je krijgt hierbij uiteraard de mogelijkheid om al je vragen te stellen en aanvullingen of wijzigingen door te geven.
Na de call verwerk ik de eventuele aan- en opmerkingen en krijg je het volledige PR-plan, het persbericht en je persoonlijke medialijst via Wetransfer toegestuurd.
En dan kun jij Jezelf Zichtbaar Maken via de media 🤩
Wanneer ik dit in opdracht doe, ligt mijn prijs tussen de 1500 en 2000 euro,
maar voor de Jij in de Media Kickstart betaal je nu maar
excl. BTW
“Layla heeft mij met de opening van mijn nieuwe café geholpen om de PR te doen. We hebben ongelofelijk veel successen in nieuwswaarde bereikt, zowel regionale als landelijke media. Vanaf de start van Café Pulp hebben wij daardoor een hoge ‘gunwaarde’ en daarmee heel veel leuke klanten. “
~ Wiebe Kuipers, Eigenaar Café Pulp ~
Dit krijg je van mij
Een compleet PR-plan, volledig afgestemd op jouw doelen, doelgroep en jouw verhaal. Inclusief de PR-middelen en to do’s die nodig zijn om jouw doelen te bereiken.
Een persbericht. Eentje die goed is opgebouwd en zo is geschreven dat een redacteur het het liefste direct wil overnemen.
Een persoonlijke medialijst, met daarop tientallen media die passen bij jouw verhaal en doelgroep. Deze kun je tevens gebruiken om je contactmomenten bij te houden en netwerk op te bouwen.
Deskundig advies over hoe jij op een effectieve manier de media kunt benaderen en een uitgebreide toelichting op jouw PR-plan, persbericht en medialijst.
Veelgestelde vragen:
Voor wie is de Jij in de Media Kickstart wel/ niet geschikt?
Wil jij meer mensen bereiken? Je expert status vergoten? Meer naamsbekendheid generen? Dan is free publicity dé manier voor jou. Je moet alleen wel even weten hoe je dat moet aanpakken natuurlijk. Heb je er simpelweg geen tijd voor (of geen zin in 😏) om een goed PR-plan op te zetten, de juiste media te zoeken en ook nog een persbericht te schrijven? Sit back and relax… En laat mij dan voor je aan de slag gaan!
Ben je bang om zelf de telefoon op te pakken en een gesprek aan te knopen met journalisten? Dan moet ik je teleurstellen, want na de Jij in de Media kickstart is dit jouw volgende stap. Uiteraard adviseer ik je hoe je dit het beste kunt aanpakken. Maar zie je dit per definitie niet zitten? Dan kun je jouw beter in z’n geheel uitbesteden bij een PR-bureau.
Maar ik zet mijzelf niet graag op de voorgrond.
Vind je het lastig om Jezelf Zichtbaar te Maken, omdat je graag ‘bescheiden’ bent en niet graag op de voorgrond staat? Dan kun je ervoor kiezen om niet aan je zichtbaarheid te werken. Maar dat betekent ook dat je minder mensen zult bereiken en inspireren, minder klanten zult aantrekken en jezelf lastig als dé go to persoon in jouw branche kunt neerzetten.
De keuze is dus aan jou… Heb je wel de behoefte om te werken aan de groei van jouw bedrijf en meer klanten aan te trekken, maar is publiciteit nog een stap te ver voor jou? dan help ik je graag om die blokkades die jij hebt om jezelf zichtbaar te maken te doorbreken, met mijn coaching traject.
Hoe lang duurt het programma en wanneer starten we?
Het doel is om binnen één tot twee weken het gehele programma te doorlopen. Mocht jij andere doelen/ deadlines hebben, dan is dit natuurlijk bespreekbaar.
Houd deze pagina en mijn Instagram account in de gaten om te zien wanneer de Jij in de Media Kickstart open staat voor nieuwe aanmeldingen. Wanneer dit het geval is, kun je je met 1 klik aanmelden en maken we een afspraak voor onze eerste call, die binnen een paar dagen zal plaatsvinden.
Ik heb het druk. Hoeveel tijd gaat me dit kosten?
Het doel is om binnen één tot twee weken het gehele programma te doorlopen. Los van de twee calls en het aanleveren van wat informatie, hoef jij in deze periode helemaal niets te doen! Laat mij maar gewoon mijn ding doen en een prachtig PR-plan voor je maken, een effectief persbericht schrijven en de juiste media zoeken voor jouw doelen. Daarna mag jij weer aan de slag 😉
Houd deze pagina en mijn Instagram account in de gaten om te zien wanneer de Jij in de Media Kickstart open staat voor nieuwe aanmeldingen. Wanneer dit het geval is, kun je je met 1 klik aanmelden en maken we een afspraak voor onze eerste call, die binnen een paar dagen zal plaatsvinden.
Wat is de investering?
Wanneer ik al dit werk opdracht doe, ligt de prijs hiervan ergens tussen de 1500 en 2000 euro (ex BTW).
De investering voor de jij in de Media Kickstart bedraagt slechts 550,- exclusief BTW én je kunt binnen twee weken aan de slag om de media te benaderen.
Omdat het gaat om een kortdurend programma is het niet mogelijk om in termijnen te betalen.
Heb je nog twijfels? Neem gerust even contact op.